اخبار روزفناوری

اولین پوسته اسطوره ای بازی Overwatch 2 آشکار شد

اولین پوسته اسطوره ای بازی Overwatch 2 آشکار شد

اولین پوسته اسلحه اسطوره ای Overwatch 2 فاش شد و امروز به طور رسمی برای Overwatch 2 عرضه می شود. اولین پوسته اسلحه اسطوره ای به راینهارت می رسد، با عنوان پوست اسلحه اسطوره ای راینهارد دیو مقید. این لوازم آرایشی هم اکنون در فروشگاه اسطوره برای خرید موجود است. برای اینکه به سلاح کمی استعداد بدهد، به هر حرکت و تاب خوردن سلاح شما واکنش نشان می دهد و در دستان راینهارت زنده می شود.

هنگامی که شما کشته می‌شوید، اسلحه در حال سوختن به شعله‌های آتش فوران می‌کند و این ایده را به شما می‌دهد که بازیکن دائماً در هر بار حمله موفقیت‌آمیز یا کشتن دشمن، شیطانی را که در کمین است سیر می‌کند. برای کسانی که می‌خواهند در میدان جنگ خطرناک‌تر به نظر برسند، برداشتن این لوازم آرایشی راهی عالی برای انجام این کار است، به‌ویژه اگر می‌خواهید دشمنان خود را وقتی که با سلاح خود از بین می‌برید در آتش می‌سوزند.

The Mythic Skin چندین گزینه خرید دارد، با امکان خرید پوسته Mythic پایه برای 50 Mythic Shard، معادل 39.99 دلار، که برای تنها یک پوسته اسلحه بسیار گران است، در درجه اول زیرا Mythic Shards را فقط می توان از طریق گذرنامه نبرد ممتاز. سپس می توانید سه سطح مختلف از افکت روی سلاح را باز کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید مهارت خود را با سلاح نشان دهید و دشمنان خود را بترسانید، می‌توانید جلوه‌های شکوفایی سلاح یا حذف و جلوه‌های واکنشی ویژه دریافت کنید.

برای مدت محدودی، بسته پوسته اسلحه اسطوره ای راینهارد می تواند قفل پوسته اسطوره ای پایه سلاح راینهارد را به همراه 2000 سکه Overwatch و 20 رد ردیابی بتل گذر باز کند.

“فکر اولیه ما این بود که موضوع ماگما باشد، اما وقتی شروع به ایده کردم، تصمیم گرفتم موجودی را اضافه کنم تا اسلحه را آتشین و زنده کنم. در نهایت، ما به Bound Demon فرود آمدیم، تبر نفرین شده ای که با آتش جهنم می درخشد. توضیح می‌دهد Angela Song، هنرمند مفهومی برای سلاح اسطوره ای. برای شکوفایی این سلاح، فکر زیادی روی این شد که چگونه آن را تهدیدآمیز کنیم. آنجلا سانگ می‌گوید: “ما یک انیمیشن روان می‌خواستیم که بازیکن بتواند دائماً به آن اسپم کند. راینهارت در حال پرتاب و تکان دادن سلاح خود کاملاً طبیعی است. این با شخصیت او مطابقت دارد و بازیکن را تشویق می‌کند تا آن را اسپم کند.”

d8a7d988d984db8cd986 d9bed988d8b3d8aad987 d8a7d8b3d8b7d988d8b1d987 d8a7db8c d8a8d8a7d8b2db8c overwatch 2 d8a2d8b4daa9d8a7d8b1 d8b4d8af 66a002f7a0df2

در حالی که این اولین پوسته اسلحه اسطوره ای است که منتشر می شود، اما چیزهای زیادی در افق وجود دارد. پوسته‌های اسطوره‌ای جدید در هر فصل جدید Overwatch 2، به بازیکنان بیشتری اجازه می دهد تا با هر سلاح اسطوره ای جدیدی که به بازی اضافه می شود، استعداد خود را در میدان نبرد به نمایش بگذارند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا